2009. november 10., kedd

The Time Machine: Trapped

Ez egy átlagosnak mondható Hidden Object azaz rejtett tárgyakat kell keresgélni. A Mystery Case Files után elfordultam a Hidden Object játékoktól. Mondjuk ki kerek perec meguntam. Nem igazán nyújtanak újat. Fel vannak sorolva a szavak egy listán, persze angolul, és azokat kell az előtted látható "térben" vagy képben megkeresni. Pár száz szó után pedig eléd dobnak egy gyengébb Puzzle-t. Természetesen vannak kivételek, vannak próbálkozások előbb utóbb ezek is sorra kerülnek majd... egyszer... talán.

Ez a játék teljesen hagyományos, talán azt leszámítva, hogy eltalálták a helyszín-rejtett tárgy arányát. Szükségünk lesz továbbá legalább 2 plusz agysejtünkre a végjátékhoz. Az amiért említésre méltónak találtam ezt a játékot az az, hogy... MI VAN? 1 órát játszhattam ízelítőnek és én 44 perc alatt végigvittem. Tehát ez vagy egy rendes PC demo, amit illet volna kiírni, vagy nem egészen értem miért kérnek el 10 dolcsit.

Ez a mai napi élményem, holnap nem biztos, hogy megírom, de nagyot koppantam és gondoltam ne érjen másokat ekkora "sokk" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése