2009. október 29., csütörtök

G.I. Joe - A kobra árnyéka

Ettől a filmtől nem vártam mást, mint durrogtatást és akciót. Pontosan ezt is kaptam. A nagy szavakkal amiket csak egy akcióhős mondhat. Bár meg kell mondjam, hogy egy kicsit érzelgősebbnek találtam, mint amit egy alfa-hímek seregétől vártam. A film leglátványosabb jelenete a vége amikor is szemtanúi lehetünk ahogy egy hatalmas jégtábla felrobban és igen, IGEN, IGEEEEEN!!! Elsüllyedt! megnéztünk egy jégtáblát amint elsüllyedt!!! hol találkozhat még az ember gyermeke egy ekkora csodával, mint ez csak is egy amerikai movie-ban.

Azt azért hozzá kell tennem, hogy G.I. Joe-ból teljesen hülye vagyok szóval nem tudom, hogy milyen előzményeknek kéne megfelelnie. De hadászati szempontból tiszta ciki volt, hogy gyakorlatilag probléma mentesen be és kijutott az ellenség a fészekből. Könyörgöm ez a szakmátok, csináljátok rendesen...

Attól függetlenül, hogy tényleg a HD+Dolby robbanásokért ültünk be erre a filmre, ha ezt teljes áron néztem volna meg, akkor tuti, hogy felcsapkodom az ereimet a mosdóban. De így, vagy otthon egyszer simán megnézem. Meg legyen az éves durrogtatás adagom is. Azt vártam, amit kaptam és azt kaptam amit vártam. Manapság ki és miről mondhatja el ugyanezt.

Oh, és még valami, egyértelmű, hogy lesz folytatás. De már az elsőből van annyi idézni való hülyeség, hogy nem tudom, hogy képes leszek-e fejben tartani a második részét:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése