2009. október 29., csütörtök

Nász-Ajánlat

Ez a film a többiekhez képest jóval többet adott, mint amire számítottam. Az is igaz, hogy ettől vártam a legkevesebbet, így ő fejlődhetett a legtöbbet. A történet rettenetesen cliche. Szóval, ami le van írva az előzetesben és ahogyan azt az eddigi - csekély - rom. vígj. tapasztalatomból felépítettem fejben a storyt, az egy az egyben vissza is köszönt a vásznon.

De a rosszmájú megjegyzések és párbeszédek egész jók. Eléggé reggel néztem meg, szóval lehet, hogy a felét csak álmodtam. Ám Ryan Reynolds dobott rajta. A meztelenkedés férfit és nőt egyaránt melengetett, mert valljuk meg Bulockova még mindig jól néz ki. Reynolds meg már a Penge Trinity-ben is kockásra volt gyúrva - ahogy a Burg szerepében is.

Aki a pasiját kevésbé akarja meggyötörni, a páros romantikus filmnézési rögeszméjével, ez éppoly jó választás lesz, mint fajtársai. Ez nálam úgy felső középosztály. A 10dolog amit utálok benned, az messze jobb, de nem lehet ezt az egy filmet nézni egész életében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése