2009. október 29., csütörtök

Hitman

Ez egy újabb PC-s játék feldolgozásból született film. Hiába a Mortal Combat után nem volt megállás. Egymás után készültek a Lara Croft, Doom4, Resident evil... stb.

Ezekről nagyjából volt fogalmam. Lara ott lógott az osztálytársam szekrényén nagytotálban. Doom 1-3 megvolt otthon. A negyedik részhez pedig elég közel kerültem azáltal, hogy Apám arra hivatkozva, hogy a mi szobánkba került a legjobb gép, sőt csak ezen megy el a Doom4 képes volt hajnalig játszani jó nagy hangerővel. Még is csak az élmény számít. Arra már nem emlékszem mennyi időbe telt neki átverekedni magát a pályákon, de jó ideig arra aludtunk el napról napra, hogy mindenféle hörgő hangok és sikítás közepette robban és durrog a fél lakás. A zaj forrása, pedig úgy 3m-re tőlem. Ugye milyen király. Egy szóval a FPS játékok terén azért képben vagyok, de a Hitman valahogy teljesen kimaradt.

Összegezve lövésem sincs, hogy minek kellene lennie a sztorinak, helyszínnek, figurának...stb. A film leírásából meg... ha ment volna más a TV-ben nem nézem meg. Egy pasziánsz rekordkísérlet aláfestésének szántam. Ám nagy meglepetésemre tök jó kis film kerekedett ki belőle.

Nem volt nyál, sablon vagy bármiféle tömeggyártási cliche. Volt eleje és vége, s bár olvastam a neten, hogy szó van a 2-ről ez önmagában kerek és megállja a helyét. A lövöldözős jelenetek nekem kicsit mátrixosak voltak a számítógép és kamera effektek nélkül. A bunyó lehetne szebb, de rendben van. Ami még egy kicsit rezgett az az oroszokhoz való hozzáállás és karakter. Csöppet hidegháború jellegűek, de lehet, hogy ez a játékból jön. Inkább európai mint amerikai jellegű film.

Egyszóval nekem bejövős és nézzétek meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése