2009. október 29., csütörtök

Jégkorszak 3D

A film kezdete előtt jóval, már mikor megnéztem, hogy mit merre hányméter tudtam, hogy valami nem stimmel. Vajon miért ez az egyetlen 3Ds film, ami 500Ft-ba kerül? Talán, mert már kimenő sorban van? A tesóm megsúgta, hogy a filmen nem igazán bővelkedik 3D-s elemekben.
Gondoltam az első rész jó volt, a második elmegy, ez meg 3D. Na akkor legyen.

Ez kb. egy szinten volt a második résszel, mármint, ami a humort illeti. Sőt lett egy új kedvenc Buck személyében. Hát nekem nagyon bejövős volt a figura.

A 3D technológia tényleg hibádzott. Azon kívül, hogy 1-2 alkalommal kilebegett egy-egy csont vagy kő, nem igazán jött át. Nem mintha olyan fene nagy szakértője lennék a témának, de eddig kétfajta 3D-ben volt részem. Az egyik, amikor a vászon a sík és ahhoz képest amolyan dombormű szerűek voltak az effektek. A másik fajta, amikor mintha egy cipős dobozba néznél. Abból is kirepülnek a dolgok és a cipős dobozban is 3D minden, de ott a doboz feeling.

Az Ice Age az utóbbiba tartozott, lehet, hogy ez a Palace vetítési módja miatt van, lehet, hogy a film miatt van lövésem sincs. Az előbbi kategóriába tudnám sorolni az Utazás a föld középpontja felé. Melyet fenntartásokkal kezelte, egyrészt mert Verne - a könyvfeldolgozás horrora kísért - másrészt, mert Freser - tőle Bájkeverő és Múmia ami elmegy. Ez jó volt és 750Ft-ért néztem.

Na, de vissza a Jégkorszakra. Igazuk volt, hogy olcsóbbért adták a jegyeket. Mert ez csak halványan volt 3D. De, mint film itt is azt kaptam és vártam. Meg fordítva. Talán kicsit sok volt a l'amour, ugyanis a család és a gyerek volt az alaptéma. Összegezve, ha családi hétvége van akkor vegyük ki a TK-ból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése